سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ششمین مرحله استانی قرآنی مدها متان آذربایجان غربیمرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان ، وی‍ژه منتخبین جوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد. ششمین دوره از این مسابقات روز پنج شنبه18 دیماه در مسجد جنرال ارومیه و با شرکت بیش از 87 نفر از منتخبین 152 کانون از سراسر استان اجراء شد . در این محفل نورانی اعضای کانون های مساجد آذربایجان غربی در 7 رشته و 9 بخش به رقابت پرداختند.

 آیین افتتاحیه این مسابقات با تلاوت آقای وکیلی قاری برجسته کشور آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام بابازاده مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی ادامه یافت. ایشان با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) به تشریح جایگاه قاریان قرآن در روز قیامت نزد خدا پرداختند و قاریان قرآن را میهمانان عرش الهی خواندند . تشریح چگونگی مهیا ساختن مقدمات برپایی این مسابقات و نحوه اجرای مسابقات ، کیفیت داوری و اعزام منتخبین به مرحله سراسری که 27 بهمن ماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد ، بخشی از سخنان ایشان بود. ایشان در خاتمه با آرزوی موفقیت برای متسابقین را دراختیار هیئت محترم داوران قرار دادند تا مسابقات بصورت رسمی آغاز شود.

داوری این دوره از مسابقات برعهده آقایان صولتی ، وکیلی و ولیزاده بود.

پس از برپایی نمازجماعت و صرف نهار ، ادامه مسابقات با توجه به استقبال شرکت کنندگان این مسابقه معنوی ادامه یافت . و تا قبل از اذان مغرب و عشاء به اتمام رسید. .

اهدای جوایز نفرات منتخب آخرین برنامه این مراسم بود که این نفرات هدایای خود را از دست حجت الاسلام بابازاده مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان ، صولتی به نمایندگی از سوی داوران و آقای کیومرثی معاون فرهنگی و هنری مساجد استان دریافت نمودند. پذیرایی و دعای خیر برای جمیع حاملان قرآن خاتمه این مسابقات بود .

 

 

ششمین مرحله قرآنی مدها متان آذربایجان غربی

ششمین مرحله استانی قرآنی مدها متان آذربایجان غربی

 افتخار آفرینان شهرستان خوی در ششمین جشنواره قرآنی مرحله استانی مدها متان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد

 

1-نفر اول رشته ترتیل قرآن کریم               برادر سجاد علیپور

2-نفر اول اذان                                    برادر رضا سلطانی

3-نفر دوم ابتهال                                 برادر سعید کوچری

4-نفر دوم رشته مفاهیم قرآن                 برادر ابراهیم نخعی 

5-نفر سوم رشته مفاهیم قرآن               برادر رضا سلطانی

6-نفر اول رشته مفاهیم نهج البلاغه        برادر افشین گرامی

7-نفر دوم رشته مفاهیم نهج البلاغه        برادر حسن زاهد

8- نفر سوم رشته مفاهیم نهج البلاغه      برادر حسن علی اکبرلو


نوشته شده در  یکشنبه 89/10/19  توسط به گفته مقام معظم رهبری:سید شهیدان اهل قلم،شهید سید مرتضی آوینی  |  نظر